Wednesday, February 25, 2009

hari ini

1-Orang ICT

pagi2 lagi org ict datang ke unit aku...erm katanyee nk update antivirus...memandangkan sebelum ni pc aku problem..so masalah itu dpt diatasi..so xperlu aku kene tunggu 2 jam utk buat rutin harian aku..tenkius very much..

2-Skype

malangnya...skype aku pulak dah x connect..errr meanings aku xleh nk online skype di opis..dah kene block.. sedeynye saya.... xdpt nk hilangkan stress dgn chat kat skype..huhuhuhu....menci..menci..menci...

3-Bowling

masa lunch hour, dak2 opis ajak aku main bowling...apa kejadah nye diorang nie....biar betul???xkan la aku nk main bowling dengan pakai baju kurung...huhhuhu..nanti dah x ayu aku....hehehhehe...ekceli diorang ade extra kupon...so main 1 games dapat free 1 games...so utk bowling kali ni aku ler yang belanja diorang..nasib baik aku bertiga jer..klu ramai yg main td...makan biskut kering ler aku awal bulan depan...dengan perasaan MALU nye aku main bowling dengan berpakaian baju kurung..so sapa yang dah taw aku main bowling..sure2 la paham kan aku ni mcm ner...aku sendri xpaham..klu aku main bowling..mesti aku nk jatuh2...td pon sama...hampir nk terjatuh aku ke depan...berat sgt ke bola dia tue...korang leh imagine x ,klu betul2 aku jatuh dgn pki baju kurung, kain lak tu terselak....haha..x mahu aku memalukan diri aku...

4- Kerja

Alhamdulillah..syukur pada tuhan dgn memberikan aku tulang 4 kerat untuk menyiapkan kerja2 aku di opis..aku target siap seminggu..tp akhirnya aku buat dlm 3 hr sahaja plus 1 hr utk aku analyze...tolak 2hari sabtu n ahad...dengan bangganya aku menyiapkan 31 pelan dlm daerah aku...ni khas utk unit tanah la....pasni klu ade agy nk suh aku buat keje..kne queue dulu n amek no. giliran okies....coz byk agy kerja aku yg lain aku dah hold...

5- Assignment

erm..nie aku xleh buat apa dahhh....disebabkan aku asyik dgn keja opis aku...aku menangguhkan kerja assigment individu and berkumpulan..maaf ye kawan2 menyusahkan korang..aku janji..aku akan buat se- express yang mungkin..thanks yea kawan2 masih lagi tolong buat kan notes utk aku n remind asgmnt apa yg kene anta....especially fiza..i love u darl...so today aku dah listkan apa yg asgmnt yg perlu aku buat....

6-Sakit Kepala

erm...dengan tiba2 nya aku sakit kepala....mungkin ianya sebagai petanda bagi aku...ialah dah nk dekat hujung bulan so..paham2 je lah....mungkin juga sbb aku khusyuk ngadap pc...so mata aku letih...disamping tu, aku rasa nk muntah..mungkin sbb aku mkn nasi grg kampung yang berminyak...plus dgn milo ais..hahhaha...amek ko...tp..aku biasalah...buat2 x tahu je sakit kepala aku ni..dah biasa sgt kena.....


so itu je la yang aku nk cerita buat hari ini...xde yang menariknya..pasni...aku nk enjoy jer...ekh..fyi, aku enjoy bila aku banyak keje..byk asgmnt..so ini membuatkan aku tidak igt kepada perkara2 lain...bye2 semua....jumpa di next posting yea.,..

3 comments:

LeLy said...

hehehe...pas dpt gaji...ilang la pening tuh....
retail therapy lak...leh cuci mate....shopping2.....

Anonymous said...

suruh dorang potong line internet terus

Anonymous said...

huhuhuhu...samer ler .....farah PC probs ...uwa .....nak d format jer rasanyer .

LiLo

Related Posts with Thumbnails